Al onze behandelingen en begeleidingen zijn gecertificeerd. Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
Het is vaak het beste om uw klacht of suggestie eerst te bespreken met degenen op wie uw opmerking betrekking heeft. Bent u het bijvoorbeeld niet eens met de behandeling of begeleiding die u krijgt, praat dan eerst met de betreffende medewerker. Misschien kunt u in een gesprek tot een oplossing komen. In plaats van bij de medewerker zelf, kunt u ook bij de manager bedrijfsvoering terecht.
Als u het moeilijk vindt om een gesprek aan te gaan, kunt u altijd de hulp inroepen van een vertrouwenspersoon, bijvoorbeeld een medepatiënt, vriend(in) of familielid, die u kan helpen of begeleiden bij het contact met de medewerker over wie u een klacht hebt. Ook kunt u de hulp inroepen van de vertrouwenspersoon van Zorgbelang Brabant. Deze vertrouwenspersoon verleent cliënten van Buro3o advies en bijstand bij de handhaving van hun rechten en kan u hulp bieden als u een klacht wilt indienen. De vertrouwenspersoon stelt zich op aan de kant van de patiënt en is dus partijdig. De vertrouwenspersoon is niet in dienst van Buro3o.
Meer informatie www.zorgbelang-brabant.nl
U kunt de Helpdesk van Zorgbelang Brabant bellen: telefoon 013 594 2170
U kunt uw klachten, complimenten, suggesties en vragen op 4 manieren bij ons kenbaar maken:
Buro3o is aangesloten bij het centrale bureau klachtenmanagement in de zorg. https://www.cbkz.nl/contact
Buro3o is aangesloten bij de geschillencommissie zorg algemeen